veroniicakarlssons

Vilket väder!

Kategori: Allmänt

Värsta fina vädret idag! Jag o Aston va ute o gick i typ 40 min. Inte så länge men jag har för mycket planer idag :P Har läst typ 50 sidor. Ska läsa 50 sidor till. Strax tänkte jag göra lunch. Citronbitar med potatis och remouladsås! Najs! Sen ska jag o Aston gå ut o springa. Ikväll blir det lyxmiddag o sen klassfest! :D

Jag jobbade igår :D De ringde o frågade om jag kunde komma in extra och det kunde jag ju. Eller jag tyckte Aston hade vart ensam hemma tillräckligt och fick lite dåligt samvete. De var ju fint väder, det var meningen att vi skulle ta en långpromenad o så! Så jag ringde Anna o hon va snäll o ställde upp! Jag mötte upp henne vid maxi o sen skjutsade hon mig till jobbet. Snällt! Så då fick ju Aston iaf en promenad till Maxi och sen hämtade Micke honom efter skolan hos Anna och då fick han ju en promenad hem så då behövde jag inte ha så dåligt samvete!

När jag kom hem bestämde vi att vi skulle kolla på film, Linnea kom över så det blev lite skitsnack innan och efter filmen. Micke gick dock o la sig efter filmen för han har skola 8.30-17.30 idag. Men jag o Linnea satt i snackade skit tills klockan va typ 01.30.

Imorn ska jag va bakis, också ska jag plugga liite, och sen ska jag jobba på kvällen. Vem ska stänga service på sitt andra arbetspass? VERONICA! Är man en Karlsson så är man ;)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men hur gick det igår på jobbet då? Fanns kläder och var du en stjärna?! :P

    2010-03-06 | 14:10:19
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Emma K säger:

    Åhh tack själv! Har använt min fina mugg, blir lika glad varenda gång jag öppnar skåpet!



    Tack för skohjälpen! De beiga från H&M har jag faktiskt också klickat hem.. ;) Hade toppen! Kram!

    2010-03-07 | 12:35:29
    Bloggadress: http://emmakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här: