veroniicakarlssons

Ajaj!

Kategori: Allmänt

Har haft tandvärk ett tag.. igår blev det mycket värre och imorse ringde jag tandläkaren för akuttid. Det var det mest värdelösa ever. Fick en tid 9.10, det va ju snabbt och bra, men sen då? Hon kollade på tanden och tog ett foto, sen får jag komma tillbaka om 24 dagar och dra ut den! 24 DAGAR?! Tror de att jag ringer akut för att vänta i 24 dagar? Jag kan knappt äta. Jag lever på ipren, ska jag göra det i 24 dagar?! Dey var katastrof faktiskt. Jag får nog ringa igen o fråga om det finns någon möjlighet att komma tidigare för jag tror inte jag klarar 24 dagar..

Så jag skippade praktiken den här förmiddagen. Ska dit om ca 45 min. Eleverna ska få göra färdigt det de håller på med och sen få börja redovisa. Det blir skoj!

Ikväll är det jobb som gäller. 18-23. Det kommer bli jättebra. Vi e typ inga som jobbar, det e lite tråkigt men det blir nog bra ändå. Jag har fått all min semester beviljad nu. Najs!

Asså, sommaren är här, lycka!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: