veroniicakarlssons

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft sommarvärme! Typ 20 grader o sol, helt fantastiskt! Efter frukosten tog jag med Basse och gick till biblan, var tvungen att låna lite böcker. Micke mötte oss där och vi stannade o käkade glass på vägen hem. När vi kommit hem lämnade vi Basse, han var helt slut av värmen, också gick vi till strömpilen. Micke köpte en hårtrimmer, sen gick vi på systembolaget o avslutade med att handla på Maxi. Väl hemma var det dags att tända grillen och sätta igång med maten. Vad härligt det var att äntligen få grilla oh sitta ute och ta ett glas vin och äta.

Lyckan varade dock inte länge. Vi tyckte att vi hörde åskan när vi satt och åt. Helt plötsligt befann vi oss mitt i ett åsk- och blixtoväder med spöregn. Vi hann iaf ät färdigt innan det började. Vi skyndade in och fortsatte kvällen i soffan framför talang.

Nu har Micke stuckit iväg och jobbat. Aston ligger och sover på golvet men jag känner mig ganska pigg. Imorn blir det att sitta o glassa på uteservering och sen hem o sova antagligen innan det e dags för att jobba på natten.

Hihi, nu drömmer Aston <3

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Vad mysigt att grilla! Det får vi göra när vi är hos er i sommar, men då kan vi skippa regn och åska:). Puzz

    2010-05-15 | 11:46:26
  • Veronica säger:

    Såg du glassen jag skickade till dig Tezz?! Haha, vi hittade ett helt fantastiskt ställe idag dit vi ska när ni kommer. Och grilla ska vi göra massor! Regnet skippar vi i juli!

    2010-05-15 | 15:43:05
    Bloggadress: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: