veroniicakarlssons

Börjar bli trött..

Kategori: Allmänt

Eller rättare sagt, nu är jag fruktansvärt trött och mina ben värker! I fredagsnatt jobbade jag, lördagdag flytt, lördagnatt jobb (fruktansvärt mycket att göra, sprang så jag fick träningsvärk), söndag städa, måndag städa, tisdag städa färdigt.

Ja, som ni ser har det mest blivit städande de sista dagarna. Har även packat upp en del men känns inte som att man kommer någonvart längre. Men imorn ska jag se till att få in kläder, lakan och handdukar i garderober också ska vi tvätta. Men först ska vi iväg till nya lägenheten och städa färdigt. Har vart där tre timmar igår o tre timmar idag, imorn blir det nog bara en timme. Sen ska vi lämna nycklarna! Kl 12 måste vi va ute men vi tänkte va där redan vid 9.

Men Lienna o hennes kompis Ylva har bott här sen i lördags också så vi har faktiskt hunnit umgås liite iaf, vi kollade på film igårkväll, det e ungefär så mycket vi har umgåtts :P

Idag har vi även hunnit vara nere på stan o sitta o käka middag i solen och sen vart iväg o spelat lite brännboll med klassen.

Imorn blir det nog en promenad med Anna o Saga :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: