veroniicakarlssons

Dagens bestyr

Kategori: Allmänt

God morgon! Var riktigt skönt att få sova ut imorse (hade ju en så tung dag igår *harkelharkel*). Vaknade strax innan 11 av Aston, han e så jäkla mysig. Så låg vi o mysade en stund innan jag gick upp. Nu har jag precis ätit frukost o strax ska jag o Aston ut en sväng.

Idag ska jag annars plugga. Ska göra ett prov till mina elever, jag ska göra färdigt betygskriterierna för hela momentet och jag ska kolla vad mer det är jag behöver göra på momentplaneringen innan jag lämnar in den.

Det gick bra att jobba igår. Vårt kök är vana att jobba på ett annat sätt så ett tag blev det mycket för dem, men sen gick det bra! Vi fick väl inte himelska servicetider, och det var inte dirket mycket att göra :P Men men.. När jag kom hem så tittade vi på bröllopsfotografen. Jag tycker den e så jäkla skön, den e charmig på nåt sätt. Micke va inte lika imponerad men han tyckte den va kul :P

Jag o Aston ska ut o jogga sen också.

Aston har börjat bitas igen ute.. Asså, det gör så jävla ont och man blir å förbannad. Men det e bara hålla sig lugn och komma ihåg att ha med en leksak ut så man kan avbryta beteendet. Men han ger sig inte alltså.. Blä! Han hade ju lsutat med det.. men men, han är bara året, det finns mycket kvar att jobba på. Vi hade anmält oss till en inkallningskurs men när tiderna kom ut så passade det inte så det får bli en annan gång. I slutet av sommaren blir det iaf förhoppningsvis en allmänlydnadskurs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: