veroniicakarlssons

Ersboda

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft praktik i 2 timmar. Höll på att somna. Fyfan vad det r tråkigt att sitta på en stol och titta på när andra sitter vid datorn :P Läraren gav mig iaf långlunch. Kl 12 ska jag va tillbaka, då ska vi prata om hur det har gått den här tiden. Jag tror det komer gå bra! Det känns som att det hr gått bra. Det är ju mest det här med tiden. Hade man mer tid hade man kunnat gå in mer på djupet och det hade inte varit så stressat, men det löser sig. Den här veckan är sjuorna på prao o sen är det bara två veckor kvar. Sen har vi en dag i skolan o sen är det sommarlov <3 Om tre veckor och en dag flyttar vi och om tre veckor och tre dagar åker jag till Sthlm.

Ikväll ska jag tll Ersboda o jobba. Det e Umeås enda McDonalds med drive så det ka bli kul (Det finns bara tre McDonalds över huvud taget så..). Jag ska va kung i driven! Ska cykla dit, det e ca 8 km o sen hem igen så det blir 1,6 mil. Najs. O igår gick vi typ 1 mil. Det e bra det. Imorn blir det en jogg igen.

Kommer få Astons ny halsband vilken dag som helst nu.. Kanske lägger upp en bild innan Sthlm ändå, han kommer se ut som en kung!

För inte så länge sedan var det en liten flicka som blev illa biten av en rottis i Umeå. Igår på en utställning var det en rottis som attackerade sin matte och skadade henne. Så tråkigt, dessa fina vovvar! Jag älskar rottisar sen pappa o Paula hade fina Larissa. Men många tar omvägar när de ser en rottis och det e ju inte så konstigt, de ser ju ganska respektingivande ut. I fel händer kan mycket gå fel tyvärr..


Pappas & Paulas fina rottis Larissa tillsammans med Mickes föräldrars katt Smultron när hon var bebis <3 (2006)

Issa var ju en helt fantastisk vovve som älskade människor och aldrig skulle skada någon. När hon morrade så var det bara mysmorr så man skulle klia lite mer. Världens knähund! Precis som Bessie, Loppan, fegisen Blinka o Aston. Vovvar måste bara få hamna hos rätt ägare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: