veroniicakarlssons

Fredag!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag har längtat till den här dagen! Vet inte varför, veckan har vart helt okej, men det känns guld att det e helg nu! Praktiken har gått bra. Mina elever är liite arge på mig för att de får för kort tid på sig att göra sin paruppgift, men vafan. Jag blir också sur. Jag ska va där i 7 veckor, då borde jag hinna göra ett moment på 4 veckor och faktiskt hinna slutföra det.. nä, då får jag inte börja med något överhuvudtaget förän efter jättelång tid och sen är det massa skit hela tiden och det e klart att det ska ta upp just SO-tid.. Inte direkt mitt fel att de inte får den tiden de behöver! Men jag tror jag kan lösa det iaf. Så det blir nog bra! Men jag va lagom irriterad idag.. Läraren går lixom ifran o jag har sagt att jag vill att han ska va där idag, men ändå går han o är spårlöst försvunnen.. Bläblä!

Nu är det helg iaf! O nu ska jag gå o dricka kaffe med Anna! Jag kan skriva lite mer sen men Anna ringde nu så jag ska gå :)

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Riktigt dåligt av läraren att gå ifrån!

    2010-05-08 | 12:31:25

Kommentera inlägget här: