veroniicakarlssons

Halvvägs

Kategori: Allmänt

Nu har hälften av praktiken gått och det känns rätt bra! Jag har kul där och allt går bra, men jag vet inte.. det känns lite som att ja, nu har jag testat det och det går bra, nu får jag inte ut så mycket mer av det. Men det får jag ju säkert. Imorn har båda 7orna klassens dag så då e jag ledig. Nästa vecka har de prao så då har jag inga lektioner med dem.. Sen är det två veckor kvar och då ska vi verkligen hårdköra. De kommer hata mig, moahaha! :P

Idag var jag på praktiken och hade en lektion. Den var grym, alla var knäpptysta och jobbade, me like! Sen cyklade jag till jobbet och jobbade i 5 timmar. När jag kom hem var jag så trött i mina ben!! Det är jag fortfarande. Jag cyklar, promenerar, joggar.. ja, allt sånt väldigt mycket just nu. Imorn blir det en promenad med Anna o lilla Saga på förmiddagen och sen kanske en jogg om jag orkar på eftermiddagen. Eller så tar jag en liten pausdag och tar en promenad med Anna o Saga på förmiddagen och sen spårar med Basse på eftermiddagen.

Nu är Micke o Aston ute o springer. Alltså Aston imponerar verkligen på oss. Han är fantastisk när man är ute o springer. Drar ingenting i kopplet och hänger verkligen med och är koncentrerad på sin uppgift. Väldigt bra!

Jag måste plugga en hel del imorn också. Ska kolla igenom resten av insändarna jag har kvar och sen börja göra instuderingsfrågor inför provet som jag ska ha med dem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: