veroniicakarlssons

Härligt!

Kategori: Allmänt

Livet är allt bra härligt just nu. Det är sommar ute, jag dricker gott kaffe, vi ska flytta till en fin lägenhet, om 2 veckor är det sommarlov och jag är på väg till Sthlm.

Igårkväll satt jag med ett glas vin på balkongen och bara njöt. Hade tänt ett ljus o vi satt och tog det lugnt. Aston älskar när vi sitter på balkongen på kvällarna, det är så svalt och skönt för honom.

Idag var min handledare från universitetet och tittade när jag höll lektion. Det gick jättebra. Han var jättenöjd och jag var jättenöjd! Snart ska jag tillbaka till skolan o snacka riksdag och regering med 7A.

Det är härliga elever jag har fått lära känna och det är bara en vecka kvar snart. Lite sorgligt, men även väldigt skönt. Jag är njd med att det är några år kvar i skolbänken innan man ska sätta igång på riktigt ;)

I eftermiddag har jag planerat en liten överraskning till Micke. Han har pluggat så mycket på sista tiden så han förtjänar att ta det lugnt. Imorn har han tenta, sen har han två tentor till inom tre veckor stackarn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: