veroniicakarlssons

Mitt liv

Kategori: Allmänt

Jag är så trött! Jobbade 01-04.15 inatt. Men jag har ändå sovit drygt 6 timmar så så farligt är det inte men man blir ju otroligt seg..

Veckan på praktiken har varit väldigt bra. Nu är det bara en vecka kvar, sen är det en dag i skolan och sen är det sommarlov :) Så himla härligt - även om ryssvärmen vi har haft verkar vara på väg bort nu.. 6 grader nästa vecka låter inte roligt!! Inatt (imorse?) när jag cyklade hem var det 8 grader ute, kallt!

Idag ska jag plugga lite. Sen måste vi handla också. Typ frukost o lingonsylt, inge mer mat innan vi flyttar! Jag hoppas vi slipper det iaf och det ser ljust ut för det är ju bara ca 10 dagar kvar!

Livet:
SÖNDAG: Jobba 11.30-20
MÅNDAG: Läsa på UB, praktik 12.35-14.15, jobba 15.30-19
TISDAG: Läsa UB, praktik 12.50-13.40 (eller till 14.25, vi får se), tvätta, packa och städa
ONSDAG: Skriva vfu-rapport på ca 5 sidor, packa, städa och ta upp massa möbler som måste va i lägenheten när vi flyttar..
TORSDAG: Praktik med prov för båda 7orna, besiktning av vår lägenhet (nervöst), rätta 32 prov.
FREDAG: Sista dagen på praktiken, göra det absolut sista på vfu-rapporten om jag inte hinner det på onsdagen, packa och städa, jobba 01-04.
LÖRDAG: Packa och städa (föhoppningsvis mest städning kvar nu). Jobba 23.45-04.
SÖNDAG: Sova!! Och kanske städa?

Ja, det e mycket pack och städ nu. Men snart har vi flyttat. Har jag ens visat planlösningen? Här ska ni få se:


Längtar!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Ser ju fint ut. Skönt med ingången i hallen och att balkongen går ut från fasaden. Grattis!

    2010-05-23 | 08:07:10

Kommentera inlägget här: