veroniicakarlssons

Snart är det dags!

Kategori: Allmänt

Vi fick veta i måndags att vi får nyckeln till nya lägenheten på fredag :) Så vi ska flytta på lördag istället för på tisdag. Ska bli så skönt. Så på fredagnatt när jag jobbar får jag cykla 4 km hem och på lördagnatt när jag jobbar behöver jag bara cykla 2 km hem. Kommer bli sjukt skönt. Och på onsdag när jag har skola så kan jag gå hemifrån typ 10-15 min innan jag börjar. Jag brukar gå 35 min innan! Allt kommer bli så himla skönt!
Jag har inte skrivit på ett tag men det är för att det liksom är fullt upp nu. När jag är hemma så pluggar jag eller packar, städar.. Någonstans mitt i allt måste vi hinna med att ta promenader och träna med Aston.. ja, mycket händer. För att inte glömma det viktigaste, varje dag mellan 19-20 är vi ju bänkade framför tv:n o ser biggest loser! Shit vad man fastnar i det programmet, vi är besatta!!
Idag är jag ledig från praktiken. De har operation dagsverke vilket innebär att de ska jobba en dag, antingen hemma eller på ett företag också ska de skänka pengarna till välgörenhet. I år ska pengarna gå till att stoppa barngiftermål i något afrikanskt land, kommer inte ihåg vilket. Så det e bra!
Imorn ska vi ha prov. Två elever skrev provet igår och det gick bra så det va rätt skönt faktiskt, jag vill ju att de ska klara provet!
Och på fredag får vi nycklarna, WOHO!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Operation dagsverke. Det var tider det. Kommer ihåg när jag och ett par kompisar putsade alla fönster hemma när vi bodde i 5 rummaren i Ör. Undra om förnsterna blev rena? Paula?

    2010-05-26 | 13:47:25
  • Veronica säger:

    Haha, jag tycker det var duktigt iaf. Vi försöker få våra fönster rena, att putsa fönster är faktiskt inte det enklaste ;P

    2010-05-26 | 16:32:46

Kommentera inlägget här: