veroniicakarlssons

Tur!

Kategori: Allmänt

Ringde tandläkaren imorse och sa att jag omöjligt kan vänta i tre veckor på att dra ut tanden. Hon gick med på det och gav mig en tid imorn. Egentligen fick hon inte boka upp den tiden men hon insåg att jag har ont och inte kan vänta. Så idag är det ipren som gäller och imorn ryker tanden!

Jag har lite ont i halsen också men det är nog bara tillfälligt.

Praktiken känns lite jobbig just nu. Vet inte varför men känner inte att jag ger 100%. Kan ju ha med tandvärken att göra och jag får hoppas att det är det för på torsdag kommer min handledare från universitetet och tittar och då gäller det ju att visa sig från sin bästa sida ;)

Vi har fint väder idag igen. Börjar bli lite molnigt nu men varmt är det. Jag har hunnit vara på långpromenad med Aston och suttit ute på balkongen och läst så det e ok om molnen kommer nu.

Ikväll blir det att gå och handla. Det blir nog sista gången vi går och handlar mat medan vi bor här. Frukost och frukt och sånt är vi ju behöva men just mat blir nog sista gången.

Annars ska jag väl läsa ungefär 60 sidor till idag och kanske vika lite tvätt. Tänkte ta en jogg också ikväll men vi får se med halsen. Annars blir det en till långpromenad med Aston iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: