veroniicakarlssons

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen. Sovit har jag hunnit göra också. Att vakna med Aston är det mysigaste som finns (hans husse är inte heller fy skam :P), han är verkligen supermysig, rullar över på rygg o vill bli kliad och pussas massa! Min sötnos! Igår apårade vi igen, det e synd att han inte får tävla i det för han är grym! Men vi ska gå en kurs ändå någon gång, bara för hans skull så han får ha regelbundet kul o vi får lära oss hur vi kan utveckla det! Igår va ett ganska långt spår och det gick över ett träd som hade vält o han klarade det hur bra som helst!

Jag o Anna tog en fika på strömpilen o satt o snackade lite skit, alltid trevligt. Lilla Saga låg o knorrade hela tiden, hihi, sötnosen =) Aston undrade vad det var som lät där inne i bilbarnstolen så han nosade lite men är väldigt snäll och försiktig med små bebbar, förutom sen när vi gick och han tog hennes filt i munnen och ryckte ner den på marken.. Men en okänd gubbe fick sig iaf ett gott skratt :P

Helgen blir lugn. Idag är det grymt väder och det ska det vara imorgon också. Härligt! Micke har skola i helgen. Jag ska på födelsedagsfest imorn o säga hej o sen ska jag jobba 01-04 så söndagen blir väl mest att sova..

Ha en trevlig helg =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: