veroniicakarlssons

Vårt nya liv

Kategori: Allmänt

Fick långlunch idag så dagen blir iaf lite lugnare än den skulle blivit.. Ska berätta om mitt o Mickes nya liv :P Eller, jag vet inte hur han tänker planera sitt men såhär ska mitt se ut:

På morgnarna ska jag gå upp runt 7. Då blir det en timmes promenad med Aston då vi tränar olika moment ca halva promenaden. Vi kommer framför allt fokusera på inkallning.

Varje dag efter skolan ska jag på motionsrunda med Aston. Det kan vara allt från en snabb promenad till en jogg.

Detta håller ju inte dagar som denna då jag måste upp tidigt till skolan och sen iväg direkt till jobbet när jag slutar så vissa undantagsdagar finns.

Jag ska inte fika på vardagar, ej heller på helger om det inte är något speciellt (typ att man blir bortbjuden eller så). Det blir inga fuskhelger som vi har haft innan. Typ chips på torsdagen för att man jobbar på fredagen :P Sen ska vi heller inte äta chips eller godis varje helg utan kanske en helg i månaden så det blir lite mer "lyx".

Det ska finnas en rejäl sallad till varje middag och alltid grönsaker till smörgåsen på morgnarna. Det ska finnas hemma frukt, morötter, paprika osv. som vi kan äta till mellanmål.

Så här ska vi ha det i maj så får vi se sen hur vi trivdes med det =)

Nu ska jag gosa med Aston <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Va?! Inget fika på vardagar?! När ska vi då fika? Hoppas maj går fort förbi.. ;)

    2010-05-03 | 11:24:23
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: