veroniicakarlssons

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Det är verkligen fullt upp i livet just nu och det är därför det inte kommer så många blogginlägg.. Med både skola och jobb, sambo, hund, lägenhet etc. blir det ibland inte så mycket tid över.. Har suttit i skolan hela veckan och jobbat på grupparbete, förutom i måndags då vi hade resdag och i tisdags då jag inte fick komma till grupparbetet därför att jag hade varit magsjuk... Men då låg jag däckad hela dan. Natten till igår och natten till idag har jag jobbat. Resterande tiden har gått till att va ute med Aston, laga mat och handla typ. Sen har jag sovit :P

Så fort jag orkar ska jag skriva o visa bider från förra helgen när Micke fyllde 25 år! Orkar dock inte just nu.. Jag ursäktar mig med att jag sovit mellan 05.30 och 11.30.. Det är iofs 6 timmar, men fel 6 timmar. Missad nattsömn kan man aldrig ta igen..

Ikväll ska vi ha försenat födelsedagsfika/adventsfika så igår bakade vi en lovley cheesecake och idag ska micke baka en kladdkaka med apelsin. Sen har vi köpt pepparkakor o glögg! Så vid 19 ska några komma över, mys! Igår julpyntade vi också så nu är det mysigt, har köpt en ljusslinga till balkongen, jättefint!

Nu ska jag kasta mig på soffan o dricka te o kolla på tv o hoppas att Basse förlåter mig för att vi inte är ute o busar i snön som jag har lovat honom att vi ska idag..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: