veroniicakarlssons

Helg

Kategori: Allmänt

Jag går på helg redan idag. Så jäkla skönt! Är på bra humör just nu, fick veta idag att jag klarade min omtenta i nationalekonomi, vilken lättnad! Nu kan jag åka på tjejkryssning och bara njuta av sällskapet och tiden.

Ska snart ge mig ut o springa en vända med Aston och sen när jag har duschat ska jag åka ner på stan och hämta min mobil som har vart på reparation.

Har packat det mesta också så sen när jag kommer hem blir det att laga middag och sen är det dags att packa färdigt och dra sig ner mot flygbussen. Flygbussen stannade på vår hållplats förut, men nu har de gjort om den rutten så måste gå en bit för att komma till bussen.. Typiskt! Hoppas flyget går som det ska iaf, har tydligen varit förseningar och inställda flyg mellan umeå och stockholm idag.. Men jag tycker vädret har lugnat sig så vi får hoppas att det e lugnt ikväll!

Såhär ser helgen ut:
Umeå - Sthlm - Helsingfors - Sthlm - Umeå

Kommentarer

  • Linnea säger:

    King att du klarade omtentan! Du är så duktig! Ha nu en bra helg med alla aktiviteter som väntar :)

    2010-11-11 | 19:02:19
    Bloggadress: http://liinneaberglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: