veroniicakarlssons

Produktiv som aldrig förr

Kategori: Allmänt

Ni vet den där gnistan jag hade förlorat? Den är tillbaka, och h*lvete vad den kom tillbaka! (Ursäkt franskan som min lärare skulle ha sagt ;)). Jag har den här veckan skrivit 13 sidor hemtenta. Eller, 12½ men jag har en rubrik kvar och den tänkte jag får bli ca ½ sida och den ska jag skriva idag och sen har jag skrivit 13 sidor hemtenta på 4 dagar! Najs! Micke låtsas att han blir imponerad när jag är så här duktig, men jag vet att han innerst inne blir lite arg ;)

Förutom att jag har skrivit 13 sidor så har jag i måndags sprungit 4,5 km med Basse och sen jobbat i 5 timmar, i tisdags tagit en timmes promenad med Basse, igår tagit en halvtimmes promenad med Basse när han hade väskan på sig och gymmat och idag gick jag upp en timme tidigare och gick en promenad med Basse!

Aston har gått ner i vikt. När han väl började äta efter sina perider av att inte äta så bra så tyckte jag han blev lite för stor. När Micke skulle beställa foder sist så var Astons foder slut så det blev ett lite magrare foder, det tillsammans med alla dessa promenader han får, han går typ 1 mil om dagen, har gjort att han har blivit smal o fin. Men nu ska han inte bli smalare och han ska ha sitt vanliga foder sen för det är motionen som ska göra att han får fin kropp! Vi har märkt att han blir lite hungrigare av det fodret så han får morötter o vitkål o så så han ska bli mätt :)

Nä, nu ska jag äta lunch och sen ska jag plugga lite till. Sen ska jag jobba 5 timmar innan jag får komma hem o äta middag. Ikväll ska vi kolla på film. The Last Song heter den, tror det är en film jag kommer böla till. Såg Dear John i helgen, ojoj, jag grät typ hela filmen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: