veroniicakarlssons

TENTA

Kategori: Allmänt

Hur min omtenta gick är det ingen som vet.. men förhoppningsvis får jag tillbaka den redan nästa vecka, vi var ju bara 6 stycken som skrev så man kan ju hoppas att de är snabba med rättningen! Den var iaf jättekonstig, skitsvår! Jag satt i över 5 timmar, har aldrig suttit så länge o skrivit tenta, brukar sitta typ 2½ timmar..

Nu sitter jag med nästa tenta. En hemtenta om globalisering, månfald och internationella relationer typ. Den är lite mer najs. Vi ska skriva 10-12 sidor, jag började igår och ha skrivit typ 6 sidor tror jag. Så jag ska nog hinna lbi färdig till på fredag! Nu måste jag dock pausa i skrivandet och hämta lite mer kunskap i böckerna innan jag kan gå vidare.. Men det går riktigt bra faktiskt. Handlar om hur man skulle lägga upp en termins undervisning i detta ämne.

Just nu lagar vi mat, eller fiskgratängen står i ugnen, och nej - den är inte färdigköpt. Jag har gjort den själv ;) Eller, ja, halvt om halvt iaf.

Träningen har kommit igång ordentligt. Igår var jag o Aston ute o sprang 4,5 km. Tar det lite lugnt i början. Imorn ska jag o Micke gymma o nästa vecka någon dag blir det nog nydala runt igen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ledsen men det blir inga bullar (iaf inte hemmagjorda) i veckan, förhoppningsvis gör jag dem i helgen... Men kanske kan komma förbi en svägn på fredag med någon annans hembakta bulls? :-D Behöver lite pepp a la "sparka mig i rumpan fröken Karlsson", you know what i mean!?!

    2010-11-03 | 23:51:32
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: