veroniicakarlssons

Träning

Kategori: Allmänt

Min veckoplanering sprack redan första dagen, det var inte så oväntat.. jag hade en ganska trött söndag :P Träningen uteblev och det gjorde den igår också. Hur ska man orka efter heldagar? började skolan 10.15, va på en timmas promenad med Basse innan skolan och sen kom jag hem vid 17. Då e man ju stendöd!

Aja, nu är jag uppe iaf, ska träna innan skolan. Micke tar hand om Basses långpromenad den här morgonen och jag har kommit på att ska det lbi någon träning överhuvudtaget i framtiden så får den nog bli på morgonen innan skolan.

Igår började vi på ett nytt moment, vi ska göra ett läromedel om en aktuell internationell brännpunkt. Vår grupp har valt Colombia, idag får vi veta om vi får det eller inte. Ska bli sjukt kul!

Jag är jättetrött..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: