veroniicakarlssons

En helg i Stockholm

Kategori: Allmänt

Herregud vilken helg jag har haft!! Inte konstigt att man blivit sjuk! Har haft on i halsen i flera veckor men det har vägrat att bryta ut. Hade faktiskt tänkt gå ut o jogga idag för att tvinga fram det typ, men det behövdes inte - helgen gjorde jobbet!

I torsdags hade vi tenta och då passade jag på att åka till Sthlm i torsdagskväll eftersom vi fick en extra dag ledigt. När jag kom ner var mamma hos Leyla o Melissa så jag gick dit o sa hej. Melissa är verkligen världens sötaste unge!! Hon dansade och vi läste tills det var dags att sussa!

I fredags träffade jag Sofia o lilla Matteo som snart är 2 månader, vi var i Kista o shoppade lite o åt lunch. Sen gick jag hem o hämtade Fredriks bil o hämtade upp Leyla o Melissa i sumpan (efter att ha kört x antal varv runt bananhuset, hatar ombyggnationer). Vi åkte till Lidl i Solna o handlade lite (eller typ 36 pkt tvättlappar). Sen åkte vi hem! Blev en drink hos mamsen och lite duschande, sminkande osv. innan jag cyklade(!) iväg till Claudios 25-årsfest! Där hade jag skiitkul! Var så härligt att få festa med hela gänget igen!


Fina tjejer <3


Födelsedagsbarnet Claudio med fästmö Kim!


Vi var glada helt enkelt! Och vem skulle inte vara det när det svänger så här:


En lyckad kväll helt enkelt. Att Claudio kom med nyheten att han fick permanent uppehållstillstånd i onsdags gjorde ju inte kvällen sämre :)

I lördags var jag med Leyla o Melissa. Jag tror dock att det här är fredagens bilder :P





Glada tjejer!


Där var magen!! :D






I lördagskväll var det fest hos Tezz o Mathias. De bjöd på all dricka och fast jag inte alls var peppad innan så hade jag skitkul o hängde med till garbo!

Igår var jag bakis men hade fullt upp ändå. Var i tompis på loppis och sen vidare till rissne för födelsedagsfika hos Tezz! Åt middag hos Fredrik o Leyla innan jag åkte till Bromma, då hann jag träffa Fredrik en snabbis också mellan att han kom hem från London och jag åkte hem till Umeå.

Sen tog helgen slut med en kopp te och lite kortspel hemma med min älskling! Och idag vaknade jag sjuk...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: