veroniicakarlssons

Grupparbete

Kategori: Allmänt

Sitter och har grupparbete om konflikten mellan Ryssland och Tjetjenien. Den har känts ganska död, men så imorse väcktes den ju till liv igen då parlamentsbyggnaden i Tjetjenien utsattes för attentat. Så nu har vi ju grupparbete om värsta aktuella händelsen iställe för om nåt som mestadels hände på 90-talet. Det blir ju lite mer intressant då faktiskt. Vi är liberalister och förklarar konflikten och kommer på en lösning utifrån liberalistisk teori. Intressant vill jag lova!

Annars händer det inte så mycket i livet och det är därför det inte kommer så där fruktansvärt mycket uppdateringar, men efter klagomål får man väl skärpa till sig igen.

Jag o Micke har en nyttig månad för att få bort sockerberoendet som alla studenter har ;) Inga chips, inget godis, ingen cola, inget fika osv.. Det finns undantag dock, men de ska vara sällsynta, t ex om nån fyller år. Annars håller vi på fram tills helgen då Micke fyller år!

Jag vet inte om jag har berättat heller att han bestämt sig för vad vi ska göra när han fyller år, det var ju ett jäkla velande ;) Nu ska vi iaf åka till Sthlm och fira med familj och vänner, ska bli jättekul!

En annan helg i november är en Tallinresa planerad med mamma, Tezz o Leyla, kommer bli fantastiskt härligt!!

Så det är mycket att se fram emot i november, skönt, då slipper man fokusera på tråkvädret som annars brukar vara den månaden :)

Nä, de vill nog kanske att jag ska va aktiv i grupparbetet nu.. eller jag vet inte, finns inte så mycket jag kan göra just nu :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: