veroniicakarlssons

hej o hå..

Kategori: Allmänt

Är så galet skoltrött.. vet inte hur min omtenta ska gå på lördag, jag får hoppas på det bästa! Jag blir så less när jag sitter o läser.. Och sen på måndag måste jag börja med hemtentan. Mycket nu, skulle tycka det var kul i vanliga fall men nu är jag så galet skoltrött! Men jag tror hemtentan kommer va kul, jag hoppas att jag kan hitta motivationen bara!

En annan motivation har jag dock hittat. Har ju äntligen börjat träna igen. Imorse var jag på gymmet innan skolan, duktigt när man börjar 9.15 tycker jag! Sen efter skolan var jag o Anna ute på promenad i nästan 1½ timme! Grymt! Aston var självklart med på promenaden och tidigare idag hade han o husse varit ute o sprungit så nu ligger han o sover sött på soffan brevid mig!

Mitt huvud är ett enda stort kaos! Imorn ska jag iaf plugga hela dagen och jag ska plugga lite till ikväll också.. sen får ni hålla tummarna för mig på lördag kl 9-15 :)

Förresten har jag köpt en cykelhjälm som jag kan ha i vinter när jag måste cykla till jobbet.. men jag har inte fått några pass så jag kan inte använda den :S Vet inte riktigt varför men jag har inte fått ett enda pass i november än så länge och schema för de två första veckorna har släppts..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: