veroniicakarlssons

Kuggat

Kategori: Allmänt

Jag kuggade min tenta big time! Känns sådär faktiskt. Den första känslan var helt åt helvet, man vill inte kugga lixom.. Sen lugnade jag mig för jag kände ju ändå att jag hade ganska bra koll och att jag kan kolla på allt igen och sen klara omtentan. Idag när jag hämtade tentan så fick jag en smäll på käften kan man säga. Så dåligt har det gått. Saker jag trodde att jag kunde har jag nollat osv. MEN det är bara att plugga, jag tror fortfarande att jag kommer klara omtentan!

Idag är det fredag och fredagskänsla. Härligt! Vi håller på med ett grupparbete i skolan, jag har en bra grupp och det kommer gå väldigt bra. Idag satt vi i drygt två timmar och jobbade och nu ska vi göra en del hemma själva över helgen. På måndageftermiddag har vi handledning och då ska vi försöka ha kommit så långt vi kan så på måndag ska vi sitta från 9 o bara jobba!

Ikväll blir det hemmagjord pizza och idol. Imorn blir det en del plugg och sen jobbar jag 20-04.30 och på söndag lär det bli att sova och att försöka orka plugga en del.

Förresten så har vintern kommit, det är lite mysigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: