veroniicakarlssons

Löppass!

Kategori: Allmänt

Har varit ute o sprungit för första gången sen jag blev sjuk för typ en månad sen. Awesome! Jag o Basse tog en ganska kort snabb runda. Sen kom vi in och jag fick äta mackor o han fick äta märgben. Han väljer alltid att äta sina märgben på vår vita matta.. för man kan ju inte uppfostra sin hund? :P Nämen, jag tänker alltid att det nog inte syns efter fast jag vet ju att det gör det...

Idag hade jag redovisning i skolan och jag ägde min redovisning ;) Det gick riktigt bra faktiskt! Det är skönt att känna så efter!

Sen var jag nere på stan och lämnade in min mobil så nu har jag en gammal samsung i typ 3 veckor..

Men dagen har vart bra! Nu ska jag ta ett snabbt bad och sen gå o lägga mig o sova så jag kommer utvilad till resterande redovisningar imorgon!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt med redovisningen! Jag har en samsung också som du kan låna om den andra är riktigt gammal. En U600 som jag ÄLSKADE, åh varför ska man (läs jag) vara så prylgalen å köpa ny då jag faktiskt var nöjd med den gamla?! Skyller såklart på Mattias och att han köpte en ny.. hahha!!

    2010-10-27 | 15:26:00
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: