veroniicakarlssons

Segsöndag

Kategori: Allmänt

Ja, det har Aston haft iaf. Han har sovit hela dagen. Inatt sov han hos sin hundvakt och det är tydligen jobbigt för han har vart stendöd idag :P

Både jag o Micke jobbade inatt, vilket alltså betydde att Basse fick sova borta. Skönt för honom att slippa va ensam halva natten. Jobbet gick bra, jag fick sluta en kvart tidigare och det är minsann inte ofta när man stänger!

Idag har vi städat, vi började igår o gjorde färdigt idag så nu är det skinande rent här hemma! Aston kom hem vid kl 12 och då hade han fått en långis, härligt tyckte matte och husse. Det är faktiskt väldigt konstigt att inte ha honom hemma även om det bara är en kortis :P

Sen var vi hos Anna och fikade. Vi hann inte mer än att komma in innan Aston spydde.. så det kan ju också ha med tröttheten att göra. Matglad är han iaf, och han tog initiativ tll lek när vi kom hem så tror inte det är nått större fel på honom, men vi blöter väl fodret i ett par dagar så magen får det lite lättare! Saga var med hela tiden fast hon egentligen var supertrött! Micke är lite smått förälskad i Saga för hon skriker inte när han håller i henne, hon kan sitta hos honom jättelänge och bara vara nöjd, det är mysigt att se :)

Nu har Micke stuckit iväg och tränat (knäppt?!) så jag har gjort lite praktiska saker.. Jag måste egentligen plugga.. har verkligen lagt det på hyllan den här helgen.. Men imorn ska vi ses i gruppen och gå igenom vår redovisning och då är det ju bra om jag har förberett min del..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: