veroniicakarlssons

Sjukling!

Kategori: Allmänt

Jag har legat däckad på soffan i tre dagar, inte kul! När jag kom hem i söndagskväll hade jag ganska ont i halsen. Nä jag vaknade i måndags hade jag knappt någon röst :P Fick i alla fall kila ner på uppropet i skolan för att sedan gå hem o krypa ner i sängen - trodde jag. Nä, kom hem från skolan o åt lunch, sen tyckte Micke att vi skulle åka till MediaMarkt, sagt o gjort! Nu är vi en diskmaskin rikare och vi älskar det! När vi var på MediaMarkt så ringde en kollega o frågade om jag kunde byta pass med henne på lördag så jag jobbar dag istället för natt. I och med det var jag tvungen att åka förbi jobbet på vägen hem och skriva på lapp om passbyte. Väl hemma var jag väldigt trött!

Igår var jag hemma hela dagen tills jag o Micke tyckte synd om Aston vid 17 så vi tog en sväng i skogen och sen gick vi o käkade hamburgare. Köpte med oss glass hem för att ge min hals, det var gott! Micke var snäll och sparade kakdegen i sin glass till mig <3 Sen låg vi i soffan resten av kvällen.

Idag har jag bott i soffan. Läst lite kurslitteratur men boken är verkligen sämst! Nu står makaronipuddingen i ugnen och Micke o Aston kom precis in från en löparrunda.

Imorn hoppas jag på att må betydligt bättre - tre dagar tycker jag räcker att vara sjuk, sen vill man må bra igen. Min hals verkar dock inte hålla med mig. Känns som att jag har halsfluss i halsen, men ingen feber så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: