veroniicakarlssons

Vårdcentralen

Kategori: Allmänt

Strax ska jag sticka iväg till vårdcentralen och ta ett halsprov.. Usch usch! Halsen har inte visat några förbättringar sen i måndags så jag tänkte det var lika bra att ringa vårdcentralen och de tyckte att jag skulle komma dit.

Annars har jag o Basse mest sovit. Jag o Micke git ut med honom i 45 min igårkväll.. det verkar ha gjort susen, han sov sen vi kom in vid 21.45 tills Micke gick ut med honom i typ 5 min vid 9 imorse. Sen kom han o la sig i sängen o sov igen, tills 12.50 när jag gick ut med honom i en halvtimme, sen åt han en morot o nu sover han :P

Vår diskmaskin e jättefin! Vi trodde vi skulle ha problem att fylla den, men icke :P Än så länge verkar den bli fylld ;) Det är kul att diska helt plötsligt ;) Så nu kan vem som helst komma o hälsa å när som helst eftersom vi slipper diska ;)

Håll tumarna för att min hals ser bra ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: