veroniicakarlssons

Bakisblogg

Kategori: Allmänt

Alltså, jag vet inte om det är positivt eller negativt att jag inte jobbar varje helgnatt längre. Nu har jag ju så mycket tid över för att festa.. Och då blir jag ju bakis, och jag gillar inte riktigt den här huvudvärken!

Igår var det alltså fest. Jag, Micke, Linus och Linnea startade kvällen med tacos hos oss, efter det kom även Jonas och Pira över. Efter lite politiksnack i vardagsrummet (vi var ändå fyra samhällslärarstudenter varav en kandiderar i valet så inte så konstigt?!) drog vi över till huvudfesten som befann sig hemma hos Chrille med anledning av hans födelsedag! Lite mer alkohol intogs (med lite mer menar jag lite för mycket). Tiden går fort när man har roligt och plötsligt var det dags att gå till Corona. Kön var lång, men än en gång: tiden går snabbt när man har roligt så det kändes inte så farligt. Eller vänta, berodde det på att sällskapet gick före i kön? Jo, så kan det också ha vart. Ibland kan det vara rätt skönt att Micke jobbar där.

Vi va kvar på corona en stund, sen gick jag o Linnea till Baloo o köpte mat och gick hem o käkade med Lollo, och strax efter det kom Micke och tvingade alla att se på Matrix. Då gick jag o la mig :P

Nu börjar folk att vakna runt omkring mig så jag ska väl vara social!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: