veroniicakarlssons

CSN

Kategori: Allmänt

Äntligen! Snart kommer pengarna! Det är mitt fel att de är sena så här kommer en liten hyllning till csn. Jag hade en restuppgift att göra sen vi var i Åre och jag missade ett seminarium. Det var ganska dåligt av mig att inte få det gjort förän nu, men iaf så lämnade jag in det förra måndagen. Läraren var snabb på att rätta och i fredags var uppgiften godkänd. Jag ansökte om studiemedel innan uppgiften var godkänd och fick svaret av csn att beslutet kommer dröja eftersom jag hade ofullständiga poäng. Imorse kom betyget in på studera.nu och inte mycket senare kom beslutet från csn. Fatta snabba! Grymt bra jobbat, nu borde pengarna komma på fredag ilket betyder att jag kan köpa en kamera i helgen! :D

Idag ska jag o Micke åka ner på stan o köpa jeans åt honom. Ska bli mysigt att gå på stan lite :) Jag måste bara se till att få lite plugg gjort innan.. och efter! Det är intensivt att läsa 5-veckorsmoment - men kul! Boken jag läser nu handlar dock om typ handeln i världen mellan 1400 och 1800 - det är inte jätteintressant..

För att inte bara skriva om skolan: Aston lekte med en jättestor vovve igår, en bener sennen (har ingen aning om hur det stavas) på 50 kg, Bamse hette han. De lekte tills Aston blödde, då särade vi på dem. Hade Aston fått bestämma hade de dock fortsatt leka :P Bamse hade tröttnat lite, han la sig ner ibland och då skällde Aston på honom tills han fortsatte leka :P

Micke blir lite svartis när jag kallar Aston för mitt hjärta, men han är verkligen mitt lilla hjärta! När jag har köpt min nya kamera ska ni få se massa nya bilder på honom också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: