veroniicakarlssons

Din nästa statsminister

Kategori: Allmänt

Det är väl rimlig lördagsunderhållning? Jodå, det tycker jag. Tillsammans med min favoritvovve, en skål popcorn och lite lättdryck.

Är ganska trött. Har jobbat idag och innan jobbet var jag o Aston ute på en långis. Men nu finns inga fler måsten idag iaf.

Imorgon är en ny dag. Då ska jag vika tvätt, städa, träna, busa med Basse, lägga spår, plugga.. Ja, vi får se om vi hinner med allt! Men på måndag tänker jag ta sovmorgon så i värsta fall får jag väl fortsätta då.. Satte dock mig själv lite på pottan när jag sa ja till att jobba på måndag, just måndag passade ju egentligen inte alls, mn vad gör man inte för sina kära arbetskamrater?

På måndag kommer min älskling hem från Sthlm, äntligen! Tycker han vart borta lite länge nu.. Plus att det börjar bli lite drygt att ha hand om Basse själv, inte för att han inte är helt underbar - det är han. Men att ha ansvar för alla rundor, långpromenader, motion, aktivering.. ja, vi behöver va två helt enkelt. T ex nu vill Aston gå ut, men det vill inte jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: