veroniicakarlssons

En snabbis

Kategori: Allmänt

Jag pluggar egentligen, bara så ni vet. Har paus nu, men den är lsut för 2 minuter sen och jag orkar inte riktigt :P

Igår hade vi en riktig utedag (på bekostnad av studier :P). Först var vi o grillade korv vid Kinabron med några av Mickes kompisar. Sen gick vi hem o jag pluggade lite o Micke tog ett bad. Aston passade på att ligga i soffan en stund. Sen gick vi iväg igen, till en äng där Aston fick busa med en kompis. Oj vad de busade. Båda blev dock trötta ganska snabbt, det märktes på Aston genom att han började jucka lite o på den andra hunden på att hon började valla Aston (nafsa honom i rumpan). Så sen gick vi en bit kopplade tillsammans o det gick jättebra o sen gick vi hem. Sammanlagt var vi ute i typ 5 timmar. Så både husse, matte o Aston var trötta på kvällen.

Idag gick jag upp vid 9, käkade frukost o så. Sen har jag o Anna varit ute o gått i typ 1½ timme så nu sover Aston skönt i soffan. Skillnaden för mig o Anna på de här promenaderna är att jag gör det för att få lugn o ro när jag kommer hem för Aston är ju vaken på själva promenaden men sover när vi kommer hem. För Anna är det tvärt om, Saga sover på promenaden så hon kan va vaken nä de kommer hem ;) Så medan jag får det lugn o skönt får Anna aldrig en lugn stund.. ;P

Kl 15 ska jag träffa tjejorna i klassen och vi ska plugga.. så innan dess måste jag faktiskt plugga själv, det är dags nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: