veroniicakarlssons

Fruktansvärt trött

Kategori: Allmänt

Usch vad jag är trött! Trodde jag var ganska pigg men sen åt jag middag, lutade mig tillbaka i soffan och då ba PANG! Slog det till.. Jag skulle kunna somna när som helst. Ska lägga mig i soffan sen o somna till Idol.

Har varit i skolan sen 10, sovmorgon säger ni, men klockan stod på 7.35, upp o plugga. Och det är okej att börja 10 om man inte går därifrån förän 18.30.. Vi satt o tentapluggade efter skolan, men 18.30 gav vi upp. På måndag kör vi igen men innan dess ska jag plugga en hel del hemma. Imorn är det jobb också, 11.45-19.15 på schemat men de vill att jag kommer så tidigt jag kan.. Är lönehelg och familjefest. Hoppas jag ska stå i köket, inte jättekul i kassan när man bara säljer happy meal, tar ju tid.. :P

Micke är iväg och spelar poker och sen jobbar han inatt..

Förresten, jag fick veta en sak idag, om jag läser typ 2 kurser extra så kan jag bli behörig 1-9 lärare, då måste jag göra en praktik på låg- eller mellanstadiet, men det kan jag nog fixa. Skulle ju va najs! Isf ska jag läsa dubbelt nästa termin så jag läser in det då så slipper jag g extra länge. Najs!

Aston sover brevid mig, det känns orättvist..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: