veroniicakarlssons

Global ekonomi

Kategori: Allmänt

Jag måste plugga, jag måste verkligen men jag orkar inte. Jag har bestämt att jag ska läsa ut boken global ekonomi innan jag somnar och det e typ 34 sidor kvar. Om jag inte hade jobbat idag hade det ju vart no problem. Men när man kommer hem från jobbet vid 20 o sen äter middag o måste hinna umgås lite med sambon innan det är hans tur att sticka till jobbet vid 22.45 så blir allt så sent. MEN jobbet får inte gå ut över studierna och jag har tenta på torsdag. Usch för den tentan, inte för att jag är orolig, tror jag kommer klara den men jag känner inte för att ha tenta.. Vet att vi kommer få 2 essäfrågor som det förväntas att vi ska skriva ca 4 sidor på varje fråga.. och det kommer vara ca 40% av tentan.. Jag gillar essäfrågor, men det tar så tid! Usch!

På jobbet idag var det mycket att göra, men kul! Det är kul när det är mycket. Blev dock segt i slutet, men då var det ju ändå slutet. Nu jobbar jag inte på över en vecka, har tagit ledigt för tentaplugg och sthlmsresa!

Imorn ska det äntligen inte regna, då ska jag o Aston va ute i timmar. Jag ska även plugga i timmar ;P Fyra pluggdagar kvar innan tentan! Plus ikväll dårå, jag måste ju..

Såå, jag säger god natt också öppnar jag boken och sjunker in i texten om inkomstfördelning och välstånd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: