veroniicakarlssons

Jag inbillar mig..

Kategori: Allmänt

..att ni vill veta vad som händer i mitt liv ;) Tyvärr så har jag ju inte så mycket roligt att komma med för det händer inte allt för mycket. Men iaf så har ju skolan börjat och jag tycker det funkar. Trodde det skulle vara jättesvårt och att jag inte skulle fatta någonting (för så var det förra året när vi läste nationalekonomi) men det här fattar jag ju! Skönt! Har typ 13 sidor kvar på det jag tänkte läsa den här veckan och det tänkte jag göra nu på morgonen, så sen kan jag ta ledig hela helgen! Skönt.

Jag jobbar även bara idag och sen inget mer i helgen, så jag blir verkligen ledig!

Den här dagen ser iaf ut så att jag ska ut och springa om ungefär 45 min, sen ska jag till skolan 13-15. Efter skolan blir det nog hem och ta det jäkligt lugnt ett tag innan det kommer lite folk hit o kollar på match ikväll. Vid 21.30 sticker jag till jobbet och jobbar till 03. Ska stå i köket så tiden kommer flyga!

Nä, nu ska jag läsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: