veroniicakarlssons

Kombo

Kategori: Allmänt

Nu har min kära sambo åkt till Sthlm för att spendera en vecka med sin pappa. De ska bygga o greja i nya huset som hans mamma o pappa har köpt. Han ska nog hinna umgås lite med sin mamma och några vänner också ;)

Så nu har jag bara en kombo och en hund kvar. Men jag tror vi klarar oss :) Aston är dock lite dum. Jag hatar att han ska hålla på att "testa" människor. När han och Lollo är ute håller han på o biter i kopplet och larvar sig. Så håller han ju på ibland med oss också, och jag har fortfarande nästan ständigt blåmärken på armarna av has dumheter, men det är ändå på ett hlt annat sätt när han gör det mot oss. Dumma hund, då kan man ju inte lämna honom med andra. Men jaja, han blir väl också stor snart ;P

Idag har jag haft världens jävla skitdag. Började med att jag försov mig. Sen att börja kl 8 är ju skit bara i sig. Sen skulle jag skynda iväg o hämta min kamera som jag köpte i lördags, då glömmer jag ryggsäcken hemma o kartongen med kameran är rätt stor så kunde inte riktigt cykla hem med den utan ryggsäck så det var bara att vända. Jag hade inga nycklar med mig för Micke skulle va hemma när jag kom hem, men nu kom jag ju hem mycket tidgare eftersom jag vände o då var han ute med Aston. Jag cyklade runt massor och letade efter dom, men hittade dem inte och självklart svarar inte Micke på sin mobil (det är inte direkt ovanligt). Till slut kommer de iaf hem. Sen ska jag til jobbet, då missar jag budden så det blir skitstressigt.. Blä! Ska nog sova nu :P

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: