veroniicakarlssons

Skolan

Kategori: Allmänt

Det är mycket nu. Har sammanfattat en bok och nästan alla annteckningar.. ska sammanfatta två böcker till och en sista har jag inte ens börjat läsa.. Om en vecka och två dagar är det tenta och jag är inte redo. Imorn är det först föreläsning 9-12, sen grupparbete.. På torsdag är det seminarium 8-12, sen föreläsning 13-16 men den skippar jag nog och går hem o pluggar. På fredag är det föreläsningar 10-15, sen är det bara tentaplugget kvar! Jobbar iaf inget efter lördag heller så det ska nog gå bra till slut tror jag!

Micke kom hem igår, nu är han på bio. Skönt att ha honom hemma igen <3

Igår när jag jobbade passade någon på att sätta ett lås på min cykel.. Så jag fick ta bussen hem, det tyckte jag var rätt onödigt.. Men en snäll kollega hjälpte mig att bryta upp låset idag. Haha, måste sett ganska roligt ut när vi står o knipsar ett lås på en cykel mitt på dagen. Nu är iaf min cykel min igen!

Nä, nu ska jag köra ett sta race för ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: