veroniicakarlssons

Sovande duon

Kategori: Allmänt

Ja, snart ska jag o Aston bli den sovande duon :P Men först tänkte jag uppdatera lite här.

Idag fick jag mina pengar från csn, helt sjukt bra, så imorn åker jag o Micke till MediaMarkt o kollar om kameran jag vill ha finns där och vad den isf kostar. Annars beställer jag den från internet när jag kommer hem! Äntligen! Jag har längtat hela sommaren.

Igår ringde chefen och frågade om jag kunde jobba igår, idag och längre än vad jag skulle imorn. Jag sa ja till idag och imorn så idag har jag jobbat 15-19. Innan dess var jag med Anna, Saga och Annas syster på strömpilen och handlade och åt lunch, egentligen skulle vi på promenad men det blev tajt! Sen har jag pluggat lite och på kvällen har jag slappat.

Imorn ska vi som sagt till MediaMarkt och sen vet jag inte riktigt, förhoppningsvis ska jag sitta och fippla med min kamera när ja kommer hem. Sen jobb 00-04.15, fantastisk tid!

På söndag ska jag väl sova?! En långpromenad med Basse och en del plugg står också på schemat den dagen. Härom dagen var jag o Aston ute o gick i två timmar, shit vad vi var trötta när vi kom hem.. Jag hade sprungit på löpbandet i en timme kvällen innan så jag va rätt död efter den promenaden :P

Micke är iväg och jobbar och Lollo är på sin sista insparksaktivitet så jag o Basse är ensamma hemma, han sover dock redan så jag täkte göra honom sällskap nu. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: