veroniicakarlssons

Städsöndag

Kategori: Allmänt

Jobbade inatt, slutade 5, somnade så fort huvudet nuddade kudden! Var så jäkla trött. Vaknade av att jag var kissnödig, kollade på klockan: 12.30 - dags att gå upp. Efter en runda med Aston och frukost var klockan närmare 14 och det var dags att starta dagen.

Nu har jag torkat alla fönsterkarmar, torkat tv-möbeln och nattduksborden. Jag har borstat Aston och jag och Micke har klippt Aston klor. Micke har städat badrummet. Lollo har torkat av vardagsrumsbordet, köksbordet, putsat spegeln och diskat. Lollo har vart ute o sprungit och jag har pluggat. Micke har busat med Basse och nu dammsuger han. Snart är det bara att moppa golvet kvar. Sen en promenad md Basse, äta något, träna och duscha - sen kan man ju känna sig nöd med den här dagen också.

Imorn är det skola kl 8.

Jag köpte en kamera igår, ska häma den på tisdag :D

Ikväll börjar ensam mamma söker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: