veroniicakarlssons

Torka

Kategori: Allmänt

Lite bloggtorka just nu. Har mycket annat att pyssla med.

Kom hem från Sthlm i måndags, jobbade på kvällen..

Igår tog jag o Micke det rätt lugnt. Käkade på grillen, var o lånade böcker och handlade lite.

Idag började skolan. 8-12, sedan hem och äta lunch. Sen kom Anna och söta Saga förbi och fikade. Efter det gick jag o Micke till stan och köpte en bok och gick på bolaget. Sen har jag pluggat och lagat middag. Så ser livet ut.

Lollo bor hos oss nu, det är trevligt faktiskt. Nu är hon och Micke på krogen. Hon är på inspark o han ska ta en öl med en polare. Själv var jag seg o stannade hemma med Aston. Ska läsa en vända till sen blir det nog sängen rätt snart! Basse sover brevid mig i soffan. Han är världens finaste <3

Imorn är det skola 9-12. Sen läsa. I helgen är det fest! Så ser livet ut.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Skönt för er att ni har korta skoldagar som vanligt iaf! Även om det är mycket att läsa... Jag är sjuuuukt taggad på helgen! :D

    2010-09-02 | 16:44:22
    Bloggadress: http://skyyysthelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: