veroniicakarlssons

Fredagkväll

Kategori: Allmänt

Jag tror vi har blivit gamla.. Klockan är 21.20 och vi har redan vart nere på stan o käkat o vart på bio. Nu ska vi slappa framför tvn tills det är läggdags.. Som ett gammalt par. Men jag ska upp o jobba imorn så vi kan låtsas att det är därför ;)

Den här veckan har varit helt fantastisk! Fick först veta att jag klarade tentan, sen sprang jag en mil för första gången, sen fick jag påsklov (efter en dag med inte allt för roliga lektioner..) och sen fick jag veta att jag klarat omtentan! Livet är härligt. Vi firade med Max och bio! Bion hette Water for Elephants och den var väldigt bra. Men jag har jättesvårt att se filmer där de är elaka mot djur eller djur lider på andra sätt och ibland var de elaka mot djuren, då var jag tvungen att titta bort ;P Men den var bra!



Förutom det har jag o Aston sprungit 4 km idag men vi var båda slitna efter onsdagens mil så det gick väl sådär.. Vi kommer nog skippa passet på söndag o köra igen på måndag.

Helgen bjuder på jobb imorn o den tjejkväll med Karro o Jenny. Var länge sen jag träffade dem så det ska bli mys! Söndag var meningen att det skulle bli milen igen men det blir nog brödbak o långpromenad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: