veroniicakarlssons

Fredagsdöd

Kategori: Allmänt

Jag är helt mör i hela kroppen och i huvudet, det är en ganska skön känsla när man inte har några måsten. Har längtat efter en sån här fredag när man är slut efter veckan och är ledig, helt ledig. Jag ska inte jobba inätt o jag börjar inte förän kl 11 imorn. Såna här kvällar är fan heliga!

Om jag orkade skulle jag dra mig ner mot stan och Fredrik o Leyla, jag kanske gör det. Jag pendlar fram o tillbaka i tanken. Skulle va så skönt att bara ligga i soffan o va död men å andra sidan är det aldrig fel o va social. Jag ska iaf börja med att se bb-reprisen från igår o helt ärligt tror jag inte jag kommer resa mig från soffan efter det.

Har mild huvudvärk också, men tog en alvedon så det ger sig nog.

Aston ska snart få ett märgben o själv ska jag få lite pringles o sprite. Sen ska vi sova tätt ihop i soffan och längta efter husse tillsammans ;) Micke är i Sthlm över helgen, kul för honom.

Jag shoppade idag föresten - ett par nya löparskor, riktigt najs!

Men jag beställde från internet så det dröjer nog innan de kommer.. Men den som väntar på nåt gott =)



Veckans praktik har gått bra! Vi har gjort en jäkla massa planering (11 sidor för attg vara exakt) och jag har hållt i två lektioner än så länge. Nästa vecka börjar "allvaret" på riktigt, 6 lektioner i veckan ska jag hålla i så inte så mycket "allvar" på den fronten. Men skillnaden från förra året är ju att jag har en sjua o en åtta vilket betyder att man har olika slags lektioner. Sist hade jag ju bara två sjuor o gjorde samma sak med båda två så nu krävs det lite mer. Men vi har ju vart grymma med planeringen så det e lugnt.

Helgen blir lugn. Jobbar 11-20 imorn o sen ska jag till Fredrik o Leyla o ta igen kvällens sociala bit :P På söndag jobbar jag 11.15-16 o sen blir det att gå hem o städa undan lite innan Micke kommer hem på kvällen!

Nä, nu ska jag duka fram till mig o Basse för vår myskväll :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha, så stört!! Jag sprang ju på löpbandet sist jag köpte skor och jag köpte exakt dom där!!! Köpte du dom mycket billigare eller?? :( Fast å andra sidan hade jag ju presentkort så 600 får dom vara värda ;)

    2011-04-10 | 08:27:25
    Bloggadress: http://liinneaberglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: