veroniicakarlssons

Full fart

Kategori: Allmänt

Japp, nu är livet igång och jag kör på helfart så ofta jag bara kan ;) Igår var första dagen på praktiken och det blev en chockstart. Vår handledare vill att vi börjar hålla i lektioner så snart som möjligt så imorn ska vi hålla i första lektionen. Jag är tyvärr lite halv-opepp.. Men det går nog över när vi väl börjat hålla i lektionerna och man märker hur kul det faktiskt är! Imorn 8.10 sätter jag iaf igång med det! Så igår var jag i skolan typ mellan 8 o 13, sen hämtade jag Aston hos hundvakten där han hade gjort bort sig som vanligt när han har varit hos samma person några gånger.. Men jag tror det är lugnt, hon ska iaf ha honom imorn också har jag gett henne tips om hur hon kan göra när han är dum.. Det han gör är att han hoppar upp o biter i armar när man är ute och närmar sig hem, då tycker han att man ska ha dragkamp o det gör så jäkla ont! Vi har fått honom att sluta mot oss och det är ju svårt att träna honom med andra, men jag hoppas att det går bra imorn..

När jag o Aston kom hem var vi så trötta att vi slocknade på soffan båda två. Sen pluggade jag lite innan jag gick över till Anna en stund, men Saga var sjukis så det blev ett snabbt besök tyvärr. Kvällen bjöd på fotboll då det var derby, AIK-DIF 0-0. Tråkigt resultat men kul att allsvenskan är igång igen!


Idag fortsatte livet i full fart med att jag började tvätta vid kl 8 o sen gick o tränade. När jag hade duschat kom Darin hit, vi gör praktiken tillsammans, också planderade vi färdigt ett moment. Sen hon gick har jag ätit lunch, vart ute med Aston och tvättat vidare. Nu ska jag ta hand om sista tvätten och vänta på att Micke kommer hem så vi kan ta en promenad i solen till Maxi o handla!

Ikväll blir det film, Inception eller Sex and the city. Tror det blir Inception och lite snacks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: