veroniicakarlssons

Måndag

Kategori: Allmänt

Sitter på praktiken och har planeringstid. Har satt ut hur många lektioner saker och ting får ta sen hade jag inte så mycket mer att planera just nu ;) Vi skulle egentligen börja slipa på åttornas uppgift kring Europa men Darin tyckte vi kunde vänta så vi gör den imorn o på onsdag istället. Det blir bra det!

Jag har iaf hållt min första lektion med åttorna och det gick bra. Jag tar i för mycket när jag pratar, måste lära mig att hålla igen med röstresurserna för nu e jag jättetrött i röstewn och har bara haft en 80 min lektion idag ;) Men jag pratade ganska mycket idag också.. blir bättre nästa lektion när de ska jobba själva.

Tanken med dagen var att jag skulle hem efter skolan och ta med mig Aston på ett varv runt Nydalasjön men så blir det inte. Istället kommer lilla Melissa till oss och busar! Det blir ju roligare och inte alls lika jobbigt för mina ben ;)

Sen ikväll är det kurs men Aston. Det blir kul det! Ska va varmt ikväll, eller det ska vara 14 grader på dagen så det hinner inte bli så himla kallt. Men man ska inte bli för lurad, sist stod alla o frös för att man klätt av sig för mycket för snabbt.

 Det är nedräkning till lov nu, så jäkla skönt!! Är ledig från skolan i över en vecka efter fredag, och idag har jag hållt i alla mina lektioner, ska bara sitta med på Darins lektion efter lunch och sen är det redan tisdag skolmässigt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: