veroniicakarlssons

Mittiveckan

Kategori: Allmänt

Det blev ju inte direkt någon veckouppdatering i måndags så den kommer nu istället. Det är redan torsdag, helt sjukt!

Veckans viktflrändring: + 0,5 kg
Total viktnedgång: 8,6 kg
Kvar till målvikt: 4,4 kg

Ja, jag sa ju att jag skulle käka godis i påsk och det gjorde jag ;) Hade hoppats på att nolla och det såg bra ut inför påskdagen (fuskvägde mig ibland) men påskbordet slaktade alla veckans mål ;) Men, ja, det känns bra ändå, hade ju inte planerat så mycket annat för veckan! Men annat blir det den här veckan (trodde jag). Har ni testat McFlurry Daim Orange?! Shiit!! Bästa glassen jag har ätit.. Måste bli några fler milslöpningar för att klara den här sommaren...

Nämen veckans träning var väl ungefär såhär:
Måndag: Långpromenad
Tisdag: Milen
Onsdag: Vila
Torsdag: Långpromenad
Fredag: jogga 4 km
Lördag: Långpromenad
Söndag: Milen


Imorn är det äntligen fredag igen, härligt! Helgen bjuder förhoppningsvis på lite grillat o ett par cider. Och fint väder hoppas jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: