veroniicakarlssons

Sådärja!

Kategori: Allmänt

Nu har livet lugnat sig lite igen. Höll i första lektionen igår (vet inte när jag skrev sist så ursäkta för upprepningen om jag redan har skrivit om första lektionen men jag tror inte jag har det). Jag o Darin delade upp lite grejer och höll i en del var, det gick bra. Men resten kommer vi mest hålla i själva. Imorn ska jag ha min första lektion med sjuorna. De ska få några frågor som de ska söka svar på på Umeå kommuns hemsida. Det kommer bli så bra så! Sen håler vi på o planerar för åttorna som vi ska börja ha nästa vecka, men jag har skrivit ihop en del så jag har material för hela nästa vecka med åttorna och sen kommer ju Darin ha skrivit också så det kommer bli så bra så!

När jag kom hem idag så sov jag med Aston i typ två timmar. Sen bakade jag skolebröd ;) Asgott. Har redan tryckt i oss en varsin, ikväll blir det en till! Mumma!

Nu håller vi på o lagar mat. Kött med klyftpotatis, morötter o rödvinsås - najs! Blir fredagsmiddag på en torsdag för imorn åker Micke till Sthlm. Nu ska jag steka kött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: