veroniicakarlssons

Skärtorsdag

Kategori: Allmänt

Idag börjar påsken, men vi tjuvstartade redan igår med att svulla godis framför tvn ;) För det är väl det påsken går ut på? Att äta godis? Japp! Men check isf ;) Har längtat efter den här helgen läänge, ska trycka så mycket godis att det gör ont i tarmarna. Eller, nja, okej, inte så mycket. Men har typ inte ätit godis på riktigt på lääänge och den här helgen tänker jag inte bry mig så mycket. Kommer äta godis, dricka alkohol, äta god mat, fika osv. Leva livet som man ska leva livet när man bara gör det vid enstaka tillfällen ;)

Annars kommer den här dagen bjuda på att jag ska se sista avsnittet på andra säsongen av Life Unexpected. Sen ska jag ut o springa. Efter det blir det kaffe hos Anna och lite storstädning här hemma för att sedan dra mig och familjen ner mot stan. Vi tänkte kidnappa Melissa en stund om vi hinner komma ner i bra tid så Leyla får tid att andas ;) Sen ska vi se på fotboll på All star med Fredrik o Limpan. AIK - Göteborg, kommer bli en spännande match!

Sen kommer vi glida tillbaka till Fredrik o Leyla, kika på BB och invänta Tezz o Mathias som kommer upp ikväll! Då börjar påsken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: