veroniicakarlssons

Slut på helgen

Kategori: Allmänt

Jag är helt död, helgen är slut och jag är inte ett dugg utvilad inför den nya veckan. Men men.. Förra veckan blev lite av en chockstart. Den här veckan kommer jag vara fler timmar på skolan men kommer även göra all planering på skolan och därför oftast vara ledig när jag kommer hem. Det kommer vara effektiva dagar som gäller och det gillar jag! Sen när jag kommer hem kan jag fokusera på Aston och träning och ännat kul istället för plugg!

Helgen har varit full av jobb. Igår var det galet, jag var helt stendöd när jag landade hemma hos Fredrik o Leyla. Leyla va snäll och tog ut Aston på eftermiddagen så jag slapp springa dit på rasten och ta ut honom och Fredrik var snäll och tog honom innan jag kom från jobbet så jag kunda slappa bara när jag kom. Käkade kycklingsallad till middag och sen blev det en cider och lite fruktsallad innan vi alla däckade.

Idag var det lugnare på jobbet men jag va typ fortfarande trött från veckan och gårdagens jobb så när jag gick från jobbet kändes det som att jag kunde somna när som helst. Jag skyndade mig till Fredtik o Leyla för att ta ut Aston, men på vägen hem så kommer hela familjen gåendes med honom. Guud vad glad jag blev :)

Sen blev det middag och sen dess har jag slappat i soffan. Reste mig för att packa väskan o åka hem men såg att det regnade så jag satte mig i soffan igen. Har läst lite bok med Melissa. Jag önskar att alla fick se Melissa o Aston o uppleva deras vänskap. De är så himla härliga. Idag sov Aston brevid Melissa i sängen i två timmar. Och hon myser med honom all sin vakna tid <3 De är så söta sötnosarna!

Imorn är det alltså dags för praktik igen, det blir nog bra det!

Veckan:
Måndag: Praktik, jogg, hundkurs
Tisdag: Praktik
Onsdag: Praktik, styrketräning
Torsdag: Praktik, hundkurs
Fredag: Praktik, styrketräning + jogg
Lördag: Jobb
Söndag: Jogg och ledighet!!


Jag kanske berättar en hemlis imorn.. jag får se, har inte bestämt mig än ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: