veroniicakarlssons

Kärlek

Kategori: Allmänt

Det är tomt här hemma.. Micke tog med sig Aston o drog till Ammarnäs imorse. Kvar blev jag.. Jag har nästan gått o längtat lite tills att de ska åka så jag kan få njuta lite av att va ensam o även få sakna dem lite. Men det blev inte alls som jag tänkt mig, det blev bara tomt.. Tråkigt. Avundsjuk e jag också, de ska fjällvandra, ingen tuff vandring utan typ 1 mil om dagen i tre dagar. Det kommer vara en till hund med så Aston kommer leva livet o på kvällarna kommer han krypa ihop hos husse i tältet och värma. Ja, de kommer ha några fina dagar tillsammans :)
Jaja, jag unnar dem sin lilla "semester". Det är faktiskt skola för Micke, detta ingår i sommarkursen han läser, men det känns mer som semester..
Själv har jag mest tittat på Brothers&Sisters idag. Är snart färdig med säsong 4, lite jobbigt är det för jag gråter till varje avnitt. Inte alltid för att det sorgligt utan ofta för att det är fint. Det är en fin serie med mycket kärlek. Jag har även sovit en hel del. Helgens nattarbee kombinerat med få timmars sömn inatt (jobbade till kl 24 igår o klockan stod på 6 imorse för att Micke o Aston skulle iväg) tog ut sin rätt o jag sov i 3½ timme mellan frukost o lunch :P
Nu har jag precis gjort en spellista och förbereder mig för att gå ut o springa. 13 km blir det idag, borde gå bra har haft ganska lång paus - igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: