veroniicakarlssons

Regn

Kategori: Allmänt

Är det inte typiskt att det är regn den enda helgen på länge då man planerat att vara ute hela dagarna?! Är ju Swedish Beach Tour i Umeå just nu men det är ju inte så jättekul o sitta o titta på beachvolley i regn.. De ändrade planerna blev att vi istället åkte till Leos lekland med mamma, Hans o Melissa. Melissa hade kul, och jag med faktiskt ;) Var ett ganska kul ställe.

Annars erbjuder livet fortfarande mest jobb, men inte så länge till. Från och med nu är det betydligt lugnare. Jobbar natt nu i två dagar o sen stängning på söndag men inget pass under helgen är längre än 5 timmar. Sen jobbar jag bara fyra dagar nästa vecka och totalt har jag bara 8 pass kvar innan det är dags för lite semester igen :)

Något mer som förresten är lite typiskt är att Aston inom 2 veckor har haft något skit med magen 2 gånger, varit lös och spytt och varit allmänt trött. Nu är magen bra men då har han istället nåt skit med ögat, det är rött omkring ögat o det kliar plus att han hela tiden kliar sig i öronen.. Suck! Det positiva är att vi hittade ett recept på örondroppar från veterinären från förra året och att det är typ en vecka kvar på giltighetstiden så vi kan hämta ut nya. Ögonen baddar vi med koksaltlösning så det är väl bara att hoppas. Planen är ju att Aston o Micke ska till fjällen o vandra nästa vecka så det är ju lite typiskt att allt ska komma just nu.. Men det är ju bättre att det sker nu än då!

Idag fick vi ersättning från Brittish Airways så nu e jag riik ;) Funderar på att köpa en ny mobil.


En Sony Ericsson Xperia Arc eller en..


Samsung Galaxy S2?!

Jag har nog bestämt mig för Xperia Arc, den är lite mera jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: