veroniicakarlssons

Sömn

Kategori: Allmänt

Jag borde sova, är av någon anledning stört trött. Vaknade imorse av att Melissa gav ifrån sig ett gallskrik, hon gör det ibland, bara för att lixom. Sen hörde jag att hon ville skrämma mig men Fredrik sa att hon inte fick skrämma faster när hon sov. Det var snällt. Jag gick upp strax efter o sen skrämde hon mig när jag satte i linserna istället, busungen! Hon har blivit jättestor på bara en vecka. Också har hon börjar säga Veronica, eller något liknande. Nästan liknande iaf.

Idag har jag jobbat, fick sluta en kvart tidigare, wieo! Sen blev det indiskt hos bror. Jag är skyldig dem en fet middag, säg det till mig när hösten är slut om jag överlevt studierna.

Imorn har jag ett väldigt "roligt" arbetspass; 12-16 på City o sen 16.30-21.45 på Strömpilen. Kul.

Imorn på natten kommer Micke o Bus hem, äntligen! Inte för att vi varit ifrån varandra länge, men för att på något sätt är det mysigt att veta att vardagen snart drar igång igen. Även om det innebär att vi spenderar kvällarna vid varsin dator ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: